>’Anadolu’ya beyin göçü’ 1.000 çocuğa daha ulaştı

Posted: 20 Şub 2011 in turkcell

>YOUNG Guru Academy’nin (YGA) ‘Anadolu’ya Beyin Göçü’ projesi, Turkcell‘in desteğiyle Eskişehir’de gerçekleştirildi. Proje kapsamında Türkiye’nin en iyi üniversitelerinden mezun olmuş YGA gönüllüleri ve Turkcell, Microsoft ve Yapı Kredi’de çalışan genç profesyoneller, Eskişehir’deki 8 ilköğretim okulunda 18 hafta boyunca gönüllü öğretmenlik yaptılar.

Projenin diploma töreni 3.000 kişinin katılımıyla Eskişehir Porsuk Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. 18 hafta boyunca eğitimlere katılan 1.000 ilköğretim öğrencisi YGA diplomalarını aldı. Milli Eğitim Bakanlığı ile ortaklaşa yürütülen bu projenin mezuniyet töreninde YGA Vakfı Kurucusu Sinan Yaman ve İlköğretim Genel Müdürü İbrahim Er’in yanı sıra, projenin sponsoru olan Turkcell İş Destek’ten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş da bir konuşma yaptı. 2 haftasını Eskişehir’de dezavantajlı ilköğretim okullarında gönüllü öğretmenlik yaparak gelecegin liderlerini yetiştiren Turkcell gönüllüleri de ödüllerini Selen Kocabaş’ın elinden aldı.

marketingturkiye

Bir Cevap Yazın

